Сертифікація вчителів

 

 

Сертифікувати вчителів почнуть не раніше 2019 року

В Україні планують розробити механізм підвищення соціального статусу вчителя на основі системи добровільної сертифікації. Відповідна норма міститься у плані заходів із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування середньої освіти «Нова українська школа».

Реалізацію завдання покладено на три відомства: Міносвіти, Мінсоцполітики та Мінекономрозвитку.

Згідно з документом, до кінця 2018 року має бути сформована політика та розроблений механізм системи добровільної сертифікації.

Планується, що реалізація механізму підвищення соціального статусу вчителя на основі системи добровільної сертифікації триватиме протягом 2019-2020 років.

 

Поплавська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

вул. Молодіжна .3.с. Поплави 48013,тел.0(3542) 4-54-40 е-mail: poplavy@i.ua

                                                         Н А К А З

01. 02. 2016 року                             с. Поплави                                    № 9                                  

 

 

Про підсумки методичної

роботи школи у І семестрі

2015/2016 навчального року

 

У 2015-2016 н.р. методична робота в школі здійснюється відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти, Концепції загальної середньої освіти, рекомендацій щодо організації методичної роботи з педагогічними працівниками в дошкільних, загальноосвітніх середніх та позашкільних закладах освіти; Положення про методичний кабінет середнього закладу освіти; Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом МОН № 930 від 06.10.2010  «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників» та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.12.2010 за № 1255/18550, а також відповідно до завдань, визначених у наказі по школі від 26. 08. 2015 р. «Про структуру та організацію методичної роботи в 2015-2016 н.р.»

Виконуючи Положення і рекомендації, викладені в нормативних документах, та згідно річного плану роботи школи, враховуючи індивідуальні можливості вчителів, їх методичну підготовку, професійний рівень, матеріальну базу НВК, методична робота здійснювалась через колективну, групову та індивідуальну форми роботи.

У поточному навчальному році у школі якісний склад педагогічних працівників становить: 12 учителів (з них 1 – сумісник)  (5 –42%  – спеціаліст вищої категорії, 3 –25%– спеціалісти І категорії, 4- 33%– спеціалісти ІІ категорії.

         Педагогічний колектив школи в 2015-2016 н.р. працює над проблемою : "Впровадження проектної діяльності як засіб розвитку творчих здібностей учнів."  Важлива роль в організації методичної роботи належить шкільному методичному кабінету. У ньому зібрані матеріали творчих знахідок шкільних методичних обєднань, атестаційні матеріали, зразки уроків, позакласних заходів, методична література, матеріали для роботи над проблемою школи (поповнюються), зібрані кращі розробки уроків учителів – предметників.

У школі створено творчу групу. Робота групи спланована, проводяться засідання, на яких розглядаються і вирішуються важливі  питання навчально – виховної роботи,  науково – методичної проблеми школи,  звіти роботи методичного об'єднання, атестації, участі вчителів школи в конкурсах, підготовка до олімпіад, вивчення нормативних документів, огляд новинок методичної літератури.

Педагогічні ради в нашій школі є центром вироблення нових підходів, поглядів, лабораторією майстерності педагогів. У І семестрі проведено  педагогічну раду – круглий стіл  на тему «Стан викладання історії та правознавства» та «Вплив сімейного виховання на військово-патріотичне виховання учнів»

У І семестрі проведено ряд методичних заходів: тренінги, фестиваль творчих ідей, бесіди за круглим столом. виставка педагогічної творчості, обговорення моніторингу результативності навчальної діяльності учнів 9 та 5  класу. 

Постійно ведеться робота з учителями, які мають труднощі в організації навчально-виховного процесу.

У школі активно діє методичне об'єднання класних керівників..

Методичним об'єднанням класних керівників керує Бейба В. П.. За період з вересня по грудень 2015 року було проведено 2 засідання. На першому засіданні було проведено аналіз стану виховної роботи за 2014-2015 н. р. та визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на новий навчальний рік. Відбулося практичне заняття (складання психолого-педагогічної характеристики класу, особистості). На другому засіданні обговорили питання «Розвиток духовності школярів на прикладах народних звичаїв і обрядів». Відвідали виховну годину у 5 класі «Ой, радуйся,земле!» (Класний керівник Стояк О. Л.). Класні керівники протягом семестру проводили батьківські збори, анкетування батьків та учнів, виховні заходи.

Проведено  ряд заходів, направлених на профілактику шкідливих звичок у вихованців. Класні керівники у роботі з вихованцями використовують відеоматеріали .

Слід відмітити позитивні зрушення у позакласній роботі  (активна участь школярів у більшості заходів, акцій, операцій;  зменшилась кількість порушень дисципліни та порядку в школі).

Учні  школи  під  керівництвом  класних  керівників,  учителів -предметників  упродовж  І семестру були учасниками  конкурсів,  акцій,  операцій  різних  рівнів. Учні школи брали участь у ІІ етапі VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді  імені Т. Шевченка, Гусар Лілія посіла-3 місце. В ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з фізики учениця 9 класу Сіротіна Ірина  зайняла 2 місце і 3 місце з хімії .

Пераважна більшість учителів  на своїх уроках впроваджують  інноваційні технології, готуючись до уроків, використовують не лише методичну літературу, матеріали фахових видань, а й інтернет- ресурси. Усі  мають добрі навички роботи з комп'ютером, постійно займаються самоосвітою. Розробки  позакласних  заходів учителі  розміщують  на  сайті  школи.

Уся методична робота була спрямована на розв’язання педагогічної проблеми, але є ще багато нерозв’язаних завдань, над якими  необхідно попрацювати всьому колективу.

     Перш за все – це підвищення результативності роботи школи. Для цього методичній службі необхідно спрямувати свої зусилля на:

-.Підвищення якості навчання  і рівня навчальних досягнень учнів через співпрацю  вчителів, учнів, батьків.

- Ширше впроваджувати в роботу вчителів інтерактивні  форми роботи

- Збільшити використання комп’ютерних  технологій в навчально -виховному процесі, для цього  необхідно постійно підвищувати  інформаційно - комп’ютерну грамотність  вчителів. 

-Підвищення результативності участі учнів в олімпіадах, конкурсах через:

-систематичну роботу з обдарованими та здібними учнями ;

-здійснення  діагностики  і постійне  оновлення банку обдарованих дітей.

-Підвищення творчої активності педагогів:

-висвітлення  проведених заходів  на сторінках періодичної преси та в методичних виданнях;

-участь у  районному конкурсі «Учитель року»

-проводити моніторинг педагогічної діяльності вчителя з метою індивідуальної корекції роботи;

-підвищення творчої ініціативи методичного об’єднання .

        Виходячи з вище сказаного:

НАКАЗУЮ:

1.  Спрямувати методичну роботу школи у ІІ семестрі 2015-2016 н.р.  на виконання мети та завдань поставлених на початку року в справі навчання та виховання

2. Керівнику методичного об`єднання Бейбі В. П.:

3.1. На засіданнях методичного об`єднання проаналізувати результати методичної робити за І семестр 2015-2016 навчального року.

4. Учителям-предметникам:

         4.1. Спрямувати зусиля МО вчителів-предметників, творчих груп на потреби в постійному самовдосконаленні; виявлення нового в досвіді вчителів, апробацію та впровадження нових педагогічних технологій.

4.2. Систематизувати роботу зі здібними учнями, визначити шляхи виявлення творчої особистості дитини .

До 06.05.2015 року

4.3. Продовжити збір та узагальнення матеріалів щодо науково-методичної проблеми.

До 06.05.2020 року

 

4.4. Здійснювати організацію різноманітних форм фахового вдосконалення вчителів, поглиблення самоосвітньої роботи

 Постійно

4.5. Вжити заходів щодо підвищення рівня навченості школярів  шляхом самовдосконалення та самоосвіти 

Постійно

 

5. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Директор школи                                                  Г. Я. Сулятицька

 

 

 

31.12. 2015р відбулося засідання методичного об`єднання класних керівників. Розглянули питання:

-Впровадження прогресивних педагогічних концепцій, інноваційних технологій, моделей, оптимальних форм і методів організації виховної роботи.(Виступила директор школи Сулятицька Г.Я.)

-Розвиток духовності школярів на прикладах народних звичаїв і обрядів. (Слухали вчителя початкових класів Кибу О. В.)

-Відвідування і обговорення виховної години «Ой , радуйся, земле!» (Підготувала класний керівник 5 класу Стояк О. Л.).

 

 

20.11.2015 р . проведено педагогічну раду. Роглянуто питання:

-.Стан викладання історії та правознавства

-Вплив сімейного виховання на військово-патрітичне виховання учнів.

 

 

04.09.2015 р. відбулося засідання методичного об`єднання класних керівників. Розглянули питання:

-Аналіз стану виховної роботи за 2014-2015 н.р.

-Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на новий навчальний рік.

-Практичне заняття (планування виховної роботи по класах,складання психолого-педагогічної характеристики класу, плани вивчення і складання психолого-педагогічної характеристики особистості)

 

 

31.08.2015 року  проведено педагогічну раду. Розглянуто питання:

 -. Педагогічний аналіз навчально-виховного процесу за 2014-2015 н.р. та завдання на 2015-2016 н.р.

-.Затвердження планів роботи: школи, шкільної бібліотеки  на 2015-2016 н.р.